piątek, 23 stycznia 2015

Ferie

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę z luźniejszym postem. Założyłam tego bloga, ponieważ chciałam spróbować czegoś nowego. Teraz moim postanowieniem jest prowadzenie go na bieżąco i regularnie. Posty będą pojawiały się raz w tygodniu w piątki. Mam nadzieję, że was nie zawiodę i zdołam temu zadaniu. Teraz mam na to czas, ponieważ aktualnie mam ferie, które staram się wykorzystać w 100%. Jednak nawet w czasie wolnym nie mogę przestać myśleć o szkole… Cały luty mam zawalony sprawdzianami, więc w przyszłym tygodniu mam zamiar powoli zacząć się uczyć.

Też macie ferie czy może nadal na nie czekacie? Jak je spędzacie?






 sweterek-house bluzka-bershka spodnie-pull&bear



38 komentarzy:

  1. Obserwacja za obserwacje ? Na moim blogu ! Zacznij kochana a zrewanżuje się ! Świetny blog będę częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :D
    Zapraszam do mnie :)
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Jak sprawują się air force? :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) bardzo dobrze na prawd, jednak uważam że skracają on nogi :\

      Usuń
  4. Ja jeszcze czekam na ferie (2 luty). Też chcę je wykorzystać w 100%. Zostaję w domu i biorę się za siebie, haha ^^ Spodobał mi się post, więc bez wątpienia obserwuję i czekam na więcej ;)

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bardzo mi miło ^^ wykorzystaj je jak najlepiej, bo strasznie szybko lecą :\

      Usuń
  5. ja ferie właśnie zaczynam. :) ładne zdjęcia, na każdym uśmiech ! :) powodzenia w prowadzeniu bloga, ja też właśnie zaczynam. :)

    http://awiphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie też życzę powodzenia ;* początki są najtrudniejsze :)

      Usuń
  6. Ja nadal czekam na ferie, a spędze je odpoczywając, bo to własnie tego najbardziej potrzebuje :)
    obserwuje!

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki odpoczynek się przyda! :) niestety po feriach czeka nas dużo nauki, aż do Wielkanocy :(

      Usuń
  7. ja właśnie rozpoczęłam ferie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ferie za tydzień. Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam tu: mojaa-wersja.blogspot.com

      Usuń
  9. Zazdroszczę ci ferii , ja za bite dwa tygodnie będę miała :/

    natalia-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jak Ty będziesz miała ferie to ja już do szkoły :(

      Usuń
  10. Moje województwo rozpoczyna ferie już za tydzień nie mogę się doczekać! Śliczne zdjęcia :)
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny płaszczyk, dawno kupowałaś? :)
    Śliczne zdjęcia, a stylizacja mi się mega podoba :*
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Julia <3
      Nie, miesiąc temu ;)
      Bardzo mi miło :*

      Usuń
  12. Ja będę miała wolne dopiero po sesji, więc teraz przede mną najwięcej nauki :(
    Ładne zdjęcia, super wyglądasz :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :\ Dziękuję i powodzenia na sesji ;*

      Usuń
  13. stylizacja super:) śliczna jesteś! Ja niestety muszę czekać na ferie jeszcze 3 tygodnie:/

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Ale za to potem to wy będziecie się cieszyć z ferii, a my do szkoły:\ :D

      Usuń
  14. powodzenia ! <3 ja tez zaczęłam ferie :o
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam teraz ferie ;)
    Życzę powodzenia w blogowaniu. +ten płaszczyk bardzo mi się spodobał :*

    BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja musze jeszcze trochę poczekać na ferie, a sprawdziany mam raczej przed nimi wiec będę mogła naprawdę odpocząć ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post o moim pokoju ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeej.. Ładne zdjęcia i ogólnie ciekawy blog. ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze czekam na ferie:(
    Śliczne zdjęcia:*
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz piękny płaszczyk ! :)
    http://klaudiagromala.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia :) Też zaczęłam blogować . Zapraszam :
    http://smilestatiooon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia :) Też zaczęłam blogować . Zapraszam :
    http://smilestatiooon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń