wtorek, 20 stycznia 2015

Podróze

Hejka kochani!
W dzisiejszym poście podzielę się z wami miejscami które chciałabym odwiedzić w przyszłości. Lubię podróżować. Byłam już w kilku ciekawych miejscach, które na pewno na długo zapamiętam i do których chciałabym kiedyś wrócić. Najbardziej ze wszystkiego lubię pakowanie walizek. Ta niepewność co ze sobą zabrać, jaka będzie pogoda. A potem myślenie czy aby na pewno wszystko wzięłam? Aż w końcu dojechanie na miejsce i rozpakowanie się, a następnie zwiedzanie.

No to przedstawiam wam teraz miejsca ,które chcę odwiedzić. Niektóre  nich pozostaną pewnie tylko marzeniem, ale jak to mawiają „Marzenia są po to aby je spełniać”! J Do dzieła: 

1. Nowy York – w przyszłości bardzo chciałabym wyjechać do Stanów i zamieszkać właśnie tam


2.Hollywood




3. Barcelona


4. Paryż

5. Mediolan


6.  Malediwy



7. Karaiby


A wy jakie miejsca chcielibyście zwiedzić? Co najbardziej lubicie w podróżach?

17 komentarzy:

  1. ja takie same jak Ty dodając Dominikanę *_*
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może obs za obs ? Odpisz na moim blogu *
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post:)
    6 jest takie śliczne:3

    Zapraszam --> http://natss28.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Ja najbardziej chciałabym do USA i Paryża.
    Miło by mi było, gdybyś weszła na bloga i zaobserwowała: gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym w przyszłości wyjechać do Nowego Jorku :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie te miejsca sa boskie x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o tym by w przyszłości zamieszkać w NY albo LA :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Hiszpania i Brazylia to kraje, które najbardziej chciałabym zwiedzić! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Egipt - te miejsca chciałabym zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym odwiedzić Malediwy i Hollywood jeju:(
    Pozdrawiam,
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. NY i LA to moje marzenie! <3 :'(

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chciałbym zwiedzić cały świat! podróze sa takie fascynujące *.*
    Pozdrawiam! :)
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń